برنامه وفاداری شما ممکن است پول شما را از بین ببرد

برنامه وفاداری شما ممکن است پول شما را از بین ببرد

برنامه‌های وفاداری در بسیاری از صنایع رایج شده است. بااین‌حال، با وجود محبوبیت آنها، همیشه مشخص نیست که آیا این برنامه‌ها واقعاً سودآور هستند یا خیر. در فوریه ۲۰۲۰، Panera Bread باشگاه نامحدود Sip را معرفی کرد و دنیای قهوه را تکان داد. فقط با ۸.۹۹ دلار در ماه، اعضا...
چگونه برنامه وفاداری خود را سودمند کنیم؟

چگونه برنامه وفاداری خود را سودمند کنیم؟

نود درصد شرکت‌های اوقات فراغت و مهمان‌نوازی (و بیش از ۶۰ درصد همه شرکت‌ها) نوعی برنامه وفاداری را ارائه می‌دهند – و بااین‌حال، اصلاً مشخص نیست که این برنامه‌ها واقعاً کار می‌کنند. یک گزارش نشان داد که یک مصرف‌کننده به طور متوسط ​​به بیش از ۱۴ برنامه وفاداری تعلق دارد...
۳ روش برای پیاده‌سازی مدل قیمت‌گذاری عضویت

۳ روش برای پیاده‌سازی مدل قیمت‌گذاری عضویت

برنامه‌های عضویت در ساختارها و مدل‌های قیمت‌گذاری متفاوتی ارائه می‌شوند. تحقیق کنید کدام‌یک برای کسب‌وکار شما مناسب‌تر است. بسیاری از فروشگاه‌های مواد غذایی برنامه‌های عضویتی را ارائه می‌دهند که به مشتریان امکان دسترسی به تخفیف‌های قیمت و نمونه‌های رایگان را می‌دهد....
۶ راه برای افزایش فروش با بودجه محدود

۶ راه برای افزایش فروش با بودجه محدود

صاحبان مشاغل کوچک تجملات بودجه فروش نامحدود را ندارند و اغلب مجبورند برای افزایش فروش خلاقانه فکر کنند. در اینجا ۶ ایده مقرون‌به‌صرفه وجود دارد. برای کسب‌وکارهای کوچک بسیار رایج است که بودجه کمی داشته باشند، اما به قول قدیمی‌ها، گاهی اوقات برای کسب درآمد باید...
۴ نوع سرنخ فروش و نحوه برخورد با آنها

۴ نوع سرنخ فروش و نحوه برخورد با آنها

اگر صاحب کسب‌وکار یا حرفه‌ای درفروش و بازاریابی هستید، می‌دانید که برای رشد کسب‌وکارتان باید سرنخ ایجاد کنید؛ اما سرنخ‌های فروش چیست؟ چگونه آنها را طبقه‌بندی می‌کنید؟ و چگونه باید با انواع مختلف سرنخ‌ها رفتار کرد؟ سرنخ‌های فروش کدم‌اند؟ سرنخ‌های فروش، به‌سادگی،...