نرم افزار باشگاه مشتریان

آی کلاب، کسب و کار بر مدار مشتری

با توجه به وجود مشتری به عنوان لازمه هر کسب و کار، تقریبا تمام کسب و کارهای موفق، از ابزارهای باشگاه مشتریان استفاده می کنند. باید توجه داشت که امروزه بیش از هر زمان دیگری موفقیت کسب و کار با استاندارد سازی و سیستمی کردن کسب و کار گره خورده است و بقای کسب و کارها بدون استفاده از این ابزارها با تردید جدی مواجه خواهد بود.

اینجا کلیک کنید
۴ نوع سرنخ فروش و نحوه برخورد با آنها

۴ نوع سرنخ فروش و نحوه برخورد با آنها

اگر صاحب کسب‌وکار یا حرفه‌ای درفروش و بازاریابی هستید، می‌دانید که برای رشد کسب‌وکارتان باید سرنخ ایجاد کنید؛ اما سرنخ‌های فروش چیست؟ چگونه آنها را طبقه‌بندی می‌کنید؟ و چگونه باید با انواع مختلف سرنخ‌ها رفتار کرد؟ سرنخ‌های فروش کدم‌اند؟ سرنخ‌های فروش، به‌سادگی،...

چگونه ۵ حس را در تجربه خرده‌فروشی بگنجانیم

چگونه ۵ حس را در تجربه خرده‌فروشی بگنجانیم

بازاریابی حسی، تأثیری ماندگار بر مشتریان ایجاد می‌کند که به فروشگاه‌ها مزیت منحصربه‌فردی نسبت به تجربه خرید آنلاین می‌دهد. بازاریابی حسی می‌تواند یک مشتری یک‌بارمصرف را به یک حامی وفادار برند تبدیل کند. خرده‌فروشان با جلب‌توجه تمام حواس پنجگانه، می‌توانند فروشگاه خود...

۸ ایده برای تقویت وفاداری مشتری هنگام بازگشایی

۸ ایده برای تقویت وفاداری مشتری هنگام بازگشایی

درحالی‌که نگرانی‌ها برای COVID-19 در سراسر کشور وجود دارد، شرکت‌هایی که دوباره بازگشایی می‌کنند باید زمانی را صرف بازسازی روابط با مشتریان وفادار کنند. در اینجا هشت راه برای انجام این کار وجود دارد. با توجه به اینکه بسیاری از مشاغل در حال بازگشایی هستند درحالی‌که...