صاحبان مشاغل کوچک تجملات بودجه فروش نامحدود را ندارند و اغلب مجبورند برای افزایش فروش خلاقانه فکر کنند. در اینجا ۶ ایده مقرونبهصرفه وجود دارد.
برای کسبوکارهای کوچک بسیار رایج است که بودجه کمی داشته باشند، اما به قول قدیمیها، گاهی اوقات برای کسب درآمد باید پولخرجکنید. خوشبختانه، کارهای بسیار متنوعی وجود دارد که میتوان انجام داد و منابعی وجود دارد که میتوان از آنها برای افزایش فروش بدون صرف هزینه زیاد استفاده کرد. در اینجا چندراه برای افزایش بودجه فروش آورده شده است.
- با مشتریان فعلی ارتباط برقرار کنید
ارتباط با مشتریان فعلی، بهویژه مشتریان خوشحال، یکی از زمینههایی است که میتواند فروش شمارا افزایش دهد. ازآنجاکه شما قبلاً زمان، پول و انرژی روی این مشتریان سرمایهگذاری کردهاید – و آنها از قبل برای برند شما ارزش قائل هستند – باید بهطور مداوم آنها را درگیر کنید و بازخورد آنها را بخواهید. به دنبال نقاط دردناک آنها باشید و نشان دهید که چگونه تجارت شما میتواند مشکلات آنها را کاهش دهد.
- یک سیستم ارجاع راهاندازی کنید
بهعنوان بخشی از ارتباط با مشتریان، از طریق یک برنامه ارجاع روی آنها سرمایهگذاری کنید. درازای ارجاع، یک کد تخفیف، کالای باارزش یا چیز باارزش دیگری ارائه دهید. باانگیزههای مختلف آزمایش کنید تا بهترین کار را پیدا کنید. ممکن است لازم باشد چند برنامه ارجاع مختلف را در طول زمان امتحان کنید تا ببینید چه چیزی افراد را تشویق میکند تا به کسبوکار شما در ایجاد ارتباطات کمک کنند.
- شبکههای اجتماعی را در اولویت قرار دهید
رسانههای اجتماعی باید بخشی از استراتژی بازاریابی شما باشند. اینیکی از مقرونبهصرفه ترین کانالهای بازاریابی است که مخاطبان زیادی را جذب میکند و توانایی ردیابی نتایج را ارائه میدهد. اگر قبلاً این کار را انجام نمیدادید، یک کمپین تبلیغاتی در شبکههای اجتماعی برای اهداف خود اجرا کنید و مرتباً محتوا در فید خبری خود ارسال کنید. علاوه بر این، مطمئن شوید که از اینستاگرام و توییتر برای استفاده از هشتگ ها و بهعنوان راهی برای کشف و ایجاد روابط با مشتریان بالقوه استفاده کنید.
- بازاریابی محتوا را دنبال کنید
محتوای مناسب به مشتریان شما کمک میکند محصولات و خدمات شمارا کشف کنند. بازاریابی محتوا میتواند به اشکال مختلفی باشد، مانند یک اینفوگرافیک با طراحی خوب، ویدئو، کتاب الکترونیکی، پادکست، مطالعه موردی، دادههای حاصل ازنظرسنجی، پست وبلاگ، ارائه، خبرنامه، GIF متحرک، مسابقه و مسابقه، کاغذ سفید یا رسانههای اجتماعی. پست. امروزه، گزینههای بازاریابی محتوای شما نامحدود است و با استراتژی مناسب میتوانید با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید تا فروش را افزایش دهید.
- ایجاد شبکه، چه آنلاین و چه آفلاین
شبکههای اجتماعی زمینههای خوبی برای گسترش شبکه شما هستند زیرا میتوانید گروههای علاقهمندی را پیدا کنید که با کسبوکار شما همسو هستند. تحقیق خود را انجام دهید تا بفهمید کدام گروههای علاقه، بیشتر به کسبوکار شما مرتبط هستند و بر این اساس با اعضا درگیر شوید.
کلید شبکهسازی خوب، ایجاد روابط است. البته، شما چیزی برای فروش دارید، اما هنگام ایجاد شبکه، سؤال بپرسید و ارزش ارائه دهید. پس از برقراری تماس اولیه، مطمئن شوید که در تماس بمانید و دوباره با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید.
- از قدرت بازاریابی ایمیلی استفاده کنید
مانند بازاریابی رسانههای اجتماعی، بازاریابی ایمیلی یکی از مقرون بهصرفهترین راهها برای افزایش فروش شما با بودجه کم است، بهخصوص زمانی که از قبل یک لیست ایمیل دارید. اگر لیست قوی ندارید، درازای ایمیل، چیزی مانند یک کتاب الکترونیکی را از طریق تبلیغات هدیه دهید.
برخی از کسبوکارها میلیونها برای فروش هزینه میکنند. برای مشاغل بزرگ، انجام این کار منطقی است؛ اما بهعنوان یک صاحب کسبوکار کوچک، احساس نکنید که برای افزایش فروش خود نیازی به شکستن بانک دارید. از نکات ما استفاده کنید و رویکرد خود را برای یک سال جدید موفق کامل کنید.
انتهای مطلب/