وبلاگ باشگاه مشتریان

جدیدترین مطالب آموزشی در حوزه وفادارسازی مشتریان، افزایش فروش و افزایش رضایت مشتری

در عمل باشگاه مشتریان را تجربه کنید
چگونه برنامه وفاداری خود را سودمند کنیم؟

چگونه برنامه وفاداری خود را سودمند کنیم؟

نود درصد شرکت‌های اوقات فراغت و مهمان‌نوازی (و بیش از ۶۰ درصد همه شرکت‌ها) نوعی برنامه وفاداری را ارائه می‌دهند – و بااین‌حال، اصلاً مشخص نیست که این برنامه‌ها واقعاً کار می‌کنند. یک گزارش نشان داد که یک مصرف‌کننده به طور متوسط...

۳ روش برای پیاده‌سازی مدل قیمت‌گذاری عضویت

۳ روش برای پیاده‌سازی مدل قیمت‌گذاری عضویت

برنامه‌های عضویت در ساختارها و مدل‌های قیمت‌گذاری متفاوتی ارائه می‌شوند. تحقیق کنید کدام‌یک برای کسب‌وکار شما مناسب‌تر است. بسیاری از فروشگاه‌های مواد غذایی برنامه‌های عضویتی را ارائه می‌دهند که به مشتریان امکان دسترسی به...

۶ راه برای افزایش فروش با بودجه محدود

۶ راه برای افزایش فروش با بودجه محدود

صاحبان مشاغل کوچک تجملات بودجه فروش نامحدود را ندارند و اغلب مجبورند برای افزایش فروش خلاقانه فکر کنند. در اینجا ۶ ایده مقرون‌به‌صرفه وجود دارد. برای کسب‌وکارهای کوچک بسیار رایج است که بودجه کمی داشته باشند، اما به قول قدیمی‌ها،...

۴ نوع سرنخ فروش و نحوه برخورد با آنها

۴ نوع سرنخ فروش و نحوه برخورد با آنها

اگر صاحب کسب‌وکار یا حرفه‌ای درفروش و بازاریابی هستید، می‌دانید که برای رشد کسب‌وکارتان باید سرنخ ایجاد کنید؛ اما سرنخ‌های فروش چیست؟ چگونه آنها را طبقه‌بندی می‌کنید؟ و چگونه باید با انواع مختلف سرنخ‌ها رفتار کرد؟ سرنخ‌های فروش...

چگونه ۵ حس را در تجربه خرده‌فروشی بگنجانیم

چگونه ۵ حس را در تجربه خرده‌فروشی بگنجانیم

بازاریابی حسی، تأثیری ماندگار بر مشتریان ایجاد می‌کند که به فروشگاه‌ها مزیت منحصربه‌فردی نسبت به تجربه خرید آنلاین می‌دهد. بازاریابی حسی می‌تواند یک مشتری یک‌بارمصرف را به یک حامی وفادار برند تبدیل کند. خرده‌فروشان با جلب‌توجه...

۸ ایده برای تقویت وفاداری مشتری هنگام بازگشایی

۸ ایده برای تقویت وفاداری مشتری هنگام بازگشایی

درحالی‌که نگرانی‌ها برای COVID-19 در سراسر کشور وجود دارد، شرکت‌هایی که دوباره بازگشایی می‌کنند باید زمانی را صرف بازسازی روابط با مشتریان وفادار کنند. در اینجا هشت راه برای انجام این کار وجود دارد. با توجه به اینکه بسیاری از...

چگونه یک برنامه وفاداری مشتری ایجاد کنیم

چگونه یک برنامه وفاداری مشتری ایجاد کنیم

حفظ مشتری به‌طور مستقیم با سود مرتبط است. در اینجا نحوه استفاده متفکرانه از جوایز و تخفیف‌ها برای حفظ بهترین مشتریان آورده شده است. یک برنامه وفاداری مشتری می‌تواند نرخ حفظ مشتری را افزایش دهد. این‌یکی از پر استنادترین آمار در...

آیا واقعاً نیاز به ایجاد باشگاه مشتریان دارم؟

آیا واقعاً نیاز به ایجاد باشگاه مشتریان دارم؟

خوب در ظاهر، به‌طور دقیق، نه. اما اگر یک فرمول جادویی، یک محصول یا خدمت منحصربه‌فرد و یک مخاطب کاملاً اسیر پیدا نکرده باشید، واقعیت تجاری ساده‌ای که همه ما با آن روبرو هستیم این است که رقابت شدید است - صرف‌نظر از اندازه کسب‌وکار...

راه‌اندازی یک باشگاه وفاداری برای مشتریان وفادار

راه‌اندازی یک باشگاه وفاداری برای مشتریان وفادار

وقتی کسب‌وکاری را راه‌اندازی می‌کنید، چه یک فروشگاه کوچک و چه یک برند بزرگ، می‌دانید که مشتریان شما چقدر برای موفقیت شما اهمیت دارند. شما تمام تلاش خود را می‌کنید تا اطمینان حاصل کنید که رضایت مشتری شما همیشه بالا است و آنها...