وبلاگ باشگاه مشتریان

جدیدترین مطالب آموزشی در حوزه وفادارسازی مشتریان، افزایش فروش و افزایش رضایت مشتری

در عمل باشگاه مشتریان را تجربه کنید
راه‌اندازی برنامه وفاداری مشتری برای کسب‌وکار کوچک

راه‌اندازی برنامه وفاداری مشتری برای کسب‌وکار کوچک

هنگام راه‌اندازی یک تجارت، ایجاد محصولات کارآمد و مفید تنها نیمی از کار است. همچنین باید مشتریانی را جذب کنید که به کسب‌وکار شما نزدیک شوند. بااین‌حال، بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک این اشتباه را مرتکب می‌شوند که مشتریان جدید را...

افزایش فروش برای کسب‌وکار کوچک شما

افزایش فروش برای کسب‌وکار کوچک شما

فروش بخشی جدایی‌ناپذیر از هر کسب‌وکار کوچک است. این‌یک چالش رایج برای بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک است. به‌عنوان یک مدیر و صاحب یک کسب‌وکار کوچک، منابع شما محدود است. در هر کسب‌وکار در حال رشد، تیم فروش شما بهترین منبع شما برای...

افزایش وفاداری با امتیازات برای مشتری مکرر

افزایش وفاداری با امتیازات برای مشتری مکرر

آیا برنامه وفاداری مشتری دارید؟ اگر نه شما مشتریان زیادی را از دست می‌دهید. شصت‌وسه درصد از مشتریان در گزارش وفاداری ۲۰۱۵ می‌گویند که یک برنامه وفاداری باعث بهبود روابط آنها با یک برند می‌شود و ۳۴ درصد می‌گویند که بدون برنامه...

۷ راه برای تقویت وفاداری

۷ راه برای تقویت وفاداری

ما در زمان های جدی یکبار مصرف زندگی می کنیم. افراد متأسفانه به سرعت استفاده شان از چیزها و یکدیگر بیشتر می‌شود. من همیشه وقتی مردم در مورد دنبال کردن افراد و شرکت‌ها برای مدت طولانی صحبت می‌کنند، توجه می‌کنم. انجام این کار امروز...

ایجاد وفاداری مشتری طولانی‌مدت

ایجاد وفاداری مشتری طولانی‌مدت

ایجاد روابط و وفاداری مشتری زمان می‌برد، اما رشد و حفظ طولانی‌مدت آنها مستلزم پشتکار، انرژی و هدف است. جک تروت، مدیر تبلیغات و نویسنده Big Brands، Big Trouble می‌گوید: «نبردهای بازاریابی در ذهن یک مصرف‌کننده یا مشتری اتفاق...

۱۵ نکته نحوه افزایش حجم فروش

۱۵ نکته نحوه افزایش حجم فروش

تمرکز بر حجم فروش تاکتیک رایجی است که در بسیاری از بخش های فروش استفاده می‌شود. می‌توانید با تمرکز بر حجم فروش، تعداد فروش‌های تیمتان را افزایش دهید. در این مقاله حجم فروش را تعریف کرده و راه‌های افزایش آن را برای شما فهرست...

تأثیر سود استراتژی‌های بازار

تأثیر سود استراتژی‌های بازار

شرکت‌ها برای کمک به توسعه هویت برند، افزایش فروش و به دست آوردن سهم بازار، استراتژی‌های بازاریابی را توسعه می‌دهند. رویکردهای استراتژیک شامل تأکید بر ابزارهای تبلیغاتی در دسترس متخصصان بازاریابی است و استفاده از چنین ابزارهایی...

نحوه افزایش درآمد: ۹ استراتژی اساسی

نحوه افزایش درآمد: ۹ استراتژی اساسی

برای افزایش درآمد برای کسب‌وکار کوچک خود، باید روی مشتریانتان تمرکز کنید، تلاش‌های بازاریابی و فروش خود را تقویت کنید، استراتژی‌های قیمت‌گذاری خود را مرور کنید و بازار خود را گسترش دهید. صرف‌نظر از بودجه شما، تعدادی استراتژی...

تنها ۳ راه برای ارتقا فروش

تنها ۳ راه برای ارتقا فروش

سه راه برای ارتقا فروش وجود دارد، آنلاین یا آفلاین. فقط سه تا. بااین‌حال، اکثر شرکت‌ها فقط بر یک مورد تمرکز می‌کنند، به دست آوردن مشتریان؛ و با نادیده گرفتن دو مورد دیگر، فرصت‌های درآمدی را از دست می‌دهند. بنابراین سه راه برای...