آی کلاب
  • ویژگی ها
  • ما چگونه کار می کنیم
  • تعرفه
  • وبلاگ
  • بروزرسانی
  • پشتیبانی
    • ورود
    • ثبت تیکت
    • تیکت های من
  • دمو
انتخاب صفحه

حساب کاربری من

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

  • ۳ روش برای پیاده‌سازی مدل قیمت‌گذاری عضویت
  • ۶ راه برای افزایش فروش با بودجه محدود
  • ۴ نوع سرنخ فروش و نحوه برخورد با آنها
  • چگونه ۵ حس را در تجربه خرده‌فروشی بگنجانیم
  • ۸ ایده برای تقویت وفاداری مشتری هنگام بازگشایی

معرفی نرم افزار

مشاهده دمو آی کلاب

مشاوره قبل از خرید

دریافت کاتالوگ

 

معرفی نرم افزار

مشاهده دمو آی کلاب

مشاوره قبل از خرید

دریافت کاتالوگ

 

در فضای رقابتی امروز برای رشد یک کسب‌وکار می‌بایست حفظ و افزایش مشتریان در کنار افزایش تعاملات مالی با مشتریان کنونی صورت پذیرد. نرم افزار باشگاه مشتریان لویالت شامل مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و ابزارهایی است که هدفشان ایجاد رضایت و وفاداری در مشتری در کنار افزایش تعاملات دوطرفه با کسب‌وکار می‌باشد. با توجه به وجود مشتری به‌عنوان لازمه هر کسب‌وکار، تقریباً تمام کسب‌وکارهای موفق، از ابزارهای نرم افزار باشگاه مشتریان استفاده می‌کنند. باید توجه داشت که امروزه بیش از هر زمان دیگری موفقیت کسب‌وکار با استانداردسازی و سیستمی کردن کسب‌وکار گره خورده است و بقای کسب‌وکارها بدون استفاده از این ابزارها با تردید جدی مواجه خواهد بود. از متداول‌ترین کسب‌وکارهایی که تا به امروز به‌صورت سفارشی‌سازی شده از نرم افزار باشگاه مشتریان وفادار استفاده کرده‌اند می‌توان به: بانک‌ها و مؤسسات مالی، شرکت‌های هواپیمایی و گردشگری، مؤسسات آموزشی، مراکز خرید و تجاری، شرکت‌های تولیدی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فروشگاه‌های خرده‌فروشی، شرکت‌های خودروسازی، رستوران‌ها و … اشاره نمود. “آی کلاب” کسب و کار در مدار مشتری..