ما در زمان های جدی یکبار مصرف زندگی می کنیم. افراد متأسفانه به سرعت استفاده شان از چیزها و یکدیگر بیشتر میشود. من همیشه وقتی مردم در مورد دنبال کردن افراد و شرکتها برای مدت طولانی صحبت میکنند، توجه میکنم. انجام این کار امروز واقعا سخت است؛ بنابراین چگونه میتوانید دنبالکننده، وفاداری و جامعه بلندمدت ایجاد کنید؟ چگونه در ذهن مصرف کننده برنده می شوید؟
در اینجا هفت راه وجود دارد که می تواند وفاداری را تقویت کند:
معتبر و واقعی باشید
همانی باش که هستی، قدم بزن و کاری را که به دیگران میگویی انجام بده. امروزه مردم بسیار باهوش تر هستند و اهداف و انگیزه های اشتباه یا مشکوک را تشخیص میدهند. مطمئناً همه ما چیزی برای فروش داریم، اما به مردم اجازه دهید بدانند که پشت آنها هستید و درد آنها را “دریافت ” میکنید. آیا مردم می توانند با شما ارتباط برقرار کنند؟
تازه، عالی و سرگرم کننده باشید
همه چیز در مورد تجربه ای است که ما با افراد و شرکت هایی که با آنها تعامل داریم ایجاد می کنیم. مطمئن شوید که سایت ها، تصاویر، مواد بازاریابی و ارائه خود را تازه می کنید. همه ما چیزهای جدید را دوست داریم، اما چرخش متفاوت روی چیزی که دوست داریم نیز جالب است. کارها را برای پیگیری آسان، سرگرم کننده و از نظر فرهنگی مرتبط کنید.
به طور مستقیم دیگران را تصدیق کنید
هیچ کس بدون حمایت دیگران به موفقیت نمی رسد. خوش صدا باشید و درمسیر قدردانی مستقیم از افرادی که از شما حمایت میکنند، قدم بردارید. از جریانهای رسانههای اجتماعی خود برای فریاد زدن و پست کردن مجدد استفاده کنید و به دیگران اطلاع دهید که از آنها قدردانی میکنید.
پاداش ها، مشوق ها و انحصار
راه هایی را برای دادن ارزش بیشتر به افرادی که به شما وفاداری نشان میدهند ایجاد کنید. با ایجاد یک پایگاه داده جداگانه برای آنها احساس منحصر به فرد بودن را ایجاد کنید تا بتوانید پیشنهادات، محتوا یا مشوق های انحصاری را گسترش دهید. وضعیت “دایره داخلی ” را به آنها نشان دهید. به همه برنامههای وفاداری ممتازی که امروزه وجود دارد نگاه کنید و از آن مدل پیروی کنید.
شبکه، ارتباط و معرفی افراد
همیشه به دنبال دلایلی برای ارتباط افراد با یکدیگر و آشکارترین هم افزایی باشید. وقتی در کنفرانسها یا رویدادها با مردم ملاقات میکنم، می دانم چه کسی را باید به در حوزه کاری خودم معرفی کنم بنابراین در شرایط مناسب، درست و به سرعت عمل میکنم.
ویژگی، مرجع و نام بردن
مخاطبان، مشتریان و دنبال کنندگان خود را بشناسید. از آنها بهعنوان نمونه هایی از چیزهایی که درباره آنها می نویسید، ارائه می کنید و چیزهایی که برایتان ارزشمند است، استفاده کنید. وبلاگ نویسی و شبکه های اجتماعی راه های عالی برای انجام این کار هستند.
همکاری و شریک
در چشم انداز کسبوکار امروزی، افزودن ارزش به آنچه ارائه می کنید، می تواند به راحتی با پیوستن نیروهای سایر شرکت ها، محصولات و خدمات مکمل شرکت شما انجام شود. به برندسازی متقابلی که در سفر، محصولات مصرفی، آموزش، ورزش و سرگرمی می بینید دقت کنید. راههایی برای همکاری و شراکت بیابید، اما بسیار مراقب باشید که در مورد افراد شناخت کافی را بست آورید و بدانید با چه کسی وارد شراکت میشوید.
انتهای مطلب/