نرم افزار باشگاه مشتریان
آی کلاب، کسب و کار بر مدار مشتریبا توجه به وجود مشتری به عنوان لازمه هر کسب و کار، تقریبا تمام کسب و کارهای موفق، از ابزارهای باشگاه مشتریان استفاده می کنند. باید توجه داشت که امروزه بیش از هر زمان دیگری موفقیت کسب و کار با استاندارد سازی و سیستمی کردن کسب و کار گره خورده است و بقای کسب و کارها بدون استفاده از این ابزارها با تردید جدی مواجه خواهد بود.
۶ راه برای افزایش فروش با بودجه محدود
صاحبان مشاغل کوچک تجملات بودجه فروش نامحدود را ندارند و اغلب مجبورند برای افزایش فروش خلاقانه فکر کنند. در اینجا ۶ ایده مقرونبهصرفه وجود دارد. برای کسبوکارهای کوچک بسیار رایج است که بودجه کمی داشته باشند، اما به قول قدیمیها، گاهی اوقات برای کسب درآمد باید...
۴ نوع سرنخ فروش و نحوه برخورد با آنها
اگر صاحب کسبوکار یا حرفهای درفروش و بازاریابی هستید، میدانید که برای رشد کسبوکارتان باید سرنخ ایجاد کنید؛ اما سرنخهای فروش چیست؟ چگونه آنها را طبقهبندی میکنید؟ و چگونه باید با انواع مختلف سرنخها رفتار کرد؟ سرنخهای فروش کدماند؟ سرنخهای فروش، بهسادگی،...
چگونه ۵ حس را در تجربه خردهفروشی بگنجانیم
بازاریابی حسی، تأثیری ماندگار بر مشتریان ایجاد میکند که به فروشگاهها مزیت منحصربهفردی نسبت به تجربه خرید آنلاین میدهد. بازاریابی حسی میتواند یک مشتری یکبارمصرف را به یک حامی وفادار برند تبدیل کند. خردهفروشان با جلبتوجه تمام حواس پنجگانه، میتوانند فروشگاه خود...