نرم افزار باشگاه مشتریان

آی کلاب، کسب و کار بر مدار مشتری

با توجه به وجود مشتری به عنوان لازمه هر کسب و کار، تقریبا تمام کسب و کارهای موفق، از ابزارهای باشگاه مشتریان استفاده می کنند. باید توجه داشت که امروزه بیش از هر زمان دیگری موفقیت کسب و کار با استاندارد سازی و سیستمی کردن کسب و کار گره خورده است و بقای کسب و کارها بدون استفاده از این ابزارها با تردید جدی مواجه خواهد بود.

اینجا کلیک کنید
تأثیر سود استراتژی‌های بازار

تأثیر سود استراتژی‌های بازار

شرکت‌ها برای کمک به توسعه هویت برند، افزایش فروش و به دست آوردن سهم بازار، استراتژی‌های بازاریابی را توسعه می‌دهند. رویکردهای استراتژیک شامل تأکید بر ابزارهای تبلیغاتی در دسترس متخصصان بازاریابی است و استفاده از چنین ابزارهایی بر عملکرد شرکت تأثیر دارد. تمرکز استراتژی...

نحوه افزایش درآمد: ۹ استراتژی اساسی

نحوه افزایش درآمد: ۹ استراتژی اساسی

برای افزایش درآمد برای کسب‌وکار کوچک خود، باید روی مشتریانتان تمرکز کنید، تلاش‌های بازاریابی و فروش خود را تقویت کنید، استراتژی‌های قیمت‌گذاری خود را مرور کنید و بازار خود را گسترش دهید. صرف‌نظر از بودجه شما، تعدادی استراتژی وجود دارد که صاحبان مشاغل کوچک می‌توانند از...

تنها ۳ راه برای ارتقا فروش

تنها ۳ راه برای ارتقا فروش

سه راه برای ارتقا فروش وجود دارد، آنلاین یا آفلاین. فقط سه تا. بااین‌حال، اکثر شرکت‌ها فقط بر یک مورد تمرکز می‌کنند، به دست آوردن مشتریان؛ و با نادیده گرفتن دو مورد دیگر، فرصت‌های درآمدی را از دست می‌دهند. بنابراین سه راه برای افزایش فروش چیست؟ تعداد مشتریان را افزایش...