نرم افزار باشگاه مشتریان
آی کلاب، کسب و کار بر مدار مشتریبا توجه به وجود مشتری به عنوان لازمه هر کسب و کار، تقریبا تمام کسب و کارهای موفق، از ابزارهای باشگاه مشتریان استفاده می کنند. باید توجه داشت که امروزه بیش از هر زمان دیگری موفقیت کسب و کار با استاندارد سازی و سیستمی کردن کسب و کار گره خورده است و بقای کسب و کارها بدون استفاده از این ابزارها با تردید جدی مواجه خواهد بود.
تأثیر سود استراتژیهای بازار
شرکتها برای کمک به توسعه هویت برند، افزایش فروش و به دست آوردن سهم بازار، استراتژیهای بازاریابی را توسعه میدهند. رویکردهای استراتژیک شامل تأکید بر ابزارهای تبلیغاتی در دسترس متخصصان بازاریابی است و استفاده از چنین ابزارهایی بر عملکرد شرکت تأثیر دارد. تمرکز استراتژی...
نحوه افزایش درآمد: ۹ استراتژی اساسی
برای افزایش درآمد برای کسبوکار کوچک خود، باید روی مشتریانتان تمرکز کنید، تلاشهای بازاریابی و فروش خود را تقویت کنید، استراتژیهای قیمتگذاری خود را مرور کنید و بازار خود را گسترش دهید. صرفنظر از بودجه شما، تعدادی استراتژی وجود دارد که صاحبان مشاغل کوچک میتوانند از...
تنها ۳ راه برای ارتقا فروش
سه راه برای ارتقا فروش وجود دارد، آنلاین یا آفلاین. فقط سه تا. بااینحال، اکثر شرکتها فقط بر یک مورد تمرکز میکنند، به دست آوردن مشتریان؛ و با نادیده گرفتن دو مورد دیگر، فرصتهای درآمدی را از دست میدهند. بنابراین سه راه برای افزایش فروش چیست؟ تعداد مشتریان را افزایش...