نرم افزار باشگاه مشتریان
آی کلاب، کسب و کار بر مدار مشتریبا توجه به وجود مشتری به عنوان لازمه هر کسب و کار، تقریبا تمام کسب و کارهای موفق، از ابزارهای باشگاه مشتریان استفاده می کنند. باید توجه داشت که امروزه بیش از هر زمان دیگری موفقیت کسب و کار با استاندارد سازی و سیستمی کردن کسب و کار گره خورده است و بقای کسب و کارها بدون استفاده از این ابزارها با تردید جدی مواجه خواهد بود.
برنامه وفاداری شما ممکن است پول شما را از بین ببرد
برنامههای وفاداری در بسیاری از صنایع رایج شده است. بااینحال، با وجود محبوبیت آنها، همیشه مشخص نیست که آیا این برنامهها واقعاً سودآور هستند یا خیر. در فوریه ۲۰۲۰، Panera Bread باشگاه نامحدود Sip را معرفی کرد و دنیای قهوه را تکان داد. فقط با ۸.۹۹ دلار در ماه، اعضا...
چگونه برنامه وفاداری خود را سودمند کنیم؟
نود درصد شرکتهای اوقات فراغت و مهماننوازی (و بیش از ۶۰ درصد همه شرکتها) نوعی برنامه وفاداری را ارائه میدهند – و بااینحال، اصلاً مشخص نیست که این برنامهها واقعاً کار میکنند. یک گزارش نشان داد که یک مصرفکننده به طور متوسط به بیش از ۱۴ برنامه وفاداری تعلق دارد...
۳ روش برای پیادهسازی مدل قیمتگذاری عضویت
برنامههای عضویت در ساختارها و مدلهای قیمتگذاری متفاوتی ارائه میشوند. تحقیق کنید کدامیک برای کسبوکار شما مناسبتر است. بسیاری از فروشگاههای مواد غذایی برنامههای عضویتی را ارائه میدهند که به مشتریان امکان دسترسی به تخفیفهای قیمت و نمونههای رایگان را میدهد....