نرم افزار باشگاه مشتریان
آی کلاب، کسب و کار بر مدار مشتریبا توجه به وجود مشتری به عنوان لازمه هر کسب و کار، تقریبا تمام کسب و کارهای موفق، از ابزارهای باشگاه مشتریان استفاده می کنند. باید توجه داشت که امروزه بیش از هر زمان دیگری موفقیت کسب و کار با استاندارد سازی و سیستمی کردن کسب و کار گره خورده است و بقای کسب و کارها بدون استفاده از این ابزارها با تردید جدی مواجه خواهد بود.
۳ روش برای پیادهسازی مدل قیمتگذاری عضویت
برنامههای عضویت در ساختارها و مدلهای قیمتگذاری متفاوتی ارائه میشوند. تحقیق کنید کدامیک برای کسبوکار شما مناسبتر است. بسیاری از فروشگاههای مواد غذایی برنامههای عضویتی را ارائه میدهند که به مشتریان امکان دسترسی به تخفیفهای قیمت و نمونههای رایگان را میدهد....
۶ راه برای افزایش فروش با بودجه محدود
صاحبان مشاغل کوچک تجملات بودجه فروش نامحدود را ندارند و اغلب مجبورند برای افزایش فروش خلاقانه فکر کنند. در اینجا ۶ ایده مقرونبهصرفه وجود دارد. برای کسبوکارهای کوچک بسیار رایج است که بودجه کمی داشته باشند، اما به قول قدیمیها، گاهی اوقات برای کسب درآمد باید...
۴ نوع سرنخ فروش و نحوه برخورد با آنها
اگر صاحب کسبوکار یا حرفهای درفروش و بازاریابی هستید، میدانید که برای رشد کسبوکارتان باید سرنخ ایجاد کنید؛ اما سرنخهای فروش چیست؟ چگونه آنها را طبقهبندی میکنید؟ و چگونه باید با انواع مختلف سرنخها رفتار کرد؟ سرنخهای فروش کدماند؟ سرنخهای فروش، بهسادگی،...