نرم افزار باشگاه مشتریان

آی کلاب، کسب و کار بر مدار مشتری

با توجه به وجود مشتری به عنوان لازمه هر کسب و کار، تقریبا تمام کسب و کارهای موفق، از ابزارهای باشگاه مشتریان استفاده می کنند. باید توجه داشت که امروزه بیش از هر زمان دیگری موفقیت کسب و کار با استاندارد سازی و سیستمی کردن کسب و کار گره خورده است و بقای کسب و کارها بدون استفاده از این ابزارها با تردید جدی مواجه خواهد بود.

اینجا کلیک کنید
وفاداری مشتری به‌ جای رضایت مشتری

وفاداری مشتری به‌ جای رضایت مشتری

یک نظرسنجی در سال ۲۰۱۶ از رهبری اجرایی نشان داد که ۹۰٪ از مدیران عامل معتقدند که مصرف‌کنندگان یکی از بزرگ‌ترین تأثیرات بر عملکرد و استراتژی کسب‌وکار هستند. بااین‌حال، رضایت مشتری معیار ناقصی را در عملکرد ارائه می‌دهد که منجر به نقاط کور و مشکلات در رشد طولانی‌مدت...

نکاتی برای بهبود رضایت مشتری (CSAT)

نکاتی برای بهبود رضایت مشتری (CSAT)

درک و بهبود رضایت مشتری (CSAT) برای سازمان‌ها حیاتی است – این امر کمک می‌کند تا بینش‌هایی در مورد اینکه مشتریان شما در مورد محصولات، خدمات، نام تجاری یا موارد دیگر شما چقدر خوشحال هستند (یا نیستند) و چگونه می‌توانید بخش‌های مختلف را بهبود ببخشید، پیدا کنید. در یک محیط...

۷ راه برای بهبود رضایت مشتری در رستوران‌ها

۷ راه برای بهبود رضایت مشتری در رستوران‌ها

از اتاقی پر از اپراتورهای مواد غذایی و نوشیدنی بپرسید که چرا آنها در این تجارت هستند، پاسخ احتمالی این است که «پول درآوردن». همه معمولاً یک جواب می‌دهند به‌جز یک تاجر، کسی که بوی موفقیت می‌دهد و می‌داند پاسخ صحیح این است: «رضایت مشتری». فرمول موفقیت در این کسب‌وکار...