نرم افزار باشگاه مشتریان
آی کلاب، کسب و کار بر مدار مشتریبا توجه به وجود مشتری به عنوان لازمه هر کسب و کار، تقریبا تمام کسب و کارهای موفق، از ابزارهای باشگاه مشتریان استفاده می کنند. باید توجه داشت که امروزه بیش از هر زمان دیگری موفقیت کسب و کار با استاندارد سازی و سیستمی کردن کسب و کار گره خورده است و بقای کسب و کارها بدون استفاده از این ابزارها با تردید جدی مواجه خواهد بود.
۷ راه برای تقویت وفاداری
ما در زمان های جدی یکبار مصرف زندگی می کنیم. افراد متأسفانه به سرعت استفاده شان از چیزها و یکدیگر بیشتر میشود. من همیشه وقتی مردم در مورد دنبال کردن افراد و شرکتها برای مدت طولانی صحبت میکنند، توجه میکنم. انجام این کار امروز واقعا سخت است؛ بنابراین چگونه میتوانید...
ایجاد وفاداری مشتری طولانیمدت
ایجاد روابط و وفاداری مشتری زمان میبرد، اما رشد و حفظ طولانیمدت آنها مستلزم پشتکار، انرژی و هدف است. جک تروت، مدیر تبلیغات و نویسنده Big Brands، Big Trouble میگوید: «نبردهای بازاریابی در ذهن یک مصرفکننده یا مشتری اتفاق میافتد. اینجاست که میبرید یا میبازید.» ما...
۱۵ نکته نحوه افزایش حجم فروش
تمرکز بر حجم فروش تاکتیک رایجی است که در بسیاری از بخش های فروش استفاده میشود. میتوانید با تمرکز بر حجم فروش، تعداد فروشهای تیمتان را افزایش دهید. در این مقاله حجم فروش را تعریف کرده و راههای افزایش آن را برای شما فهرست میکنیم. حجم فروش چیست؟ حجم فروش تعداد...