نرم افزار باشگاه مشتریان آیکلاب

کسب و کار بر مدار مشتری، وفادارسازی مشتریان ساده تر از همیشه

باشگاه مشتریان

امنیت اطلاعات

دیتابیس اختصاصی برای هر مشتری

قیمت گذاری منصفانه

هزینه کمتر از ارزش ایجاد شده برای کسب و کار

برندینگ اختصاصی

دامنه شخصی، لوگو و رنگ بندی اختصاصی کسب‌و‌کار

وب اپلیکیشن

اپلیکیش بهینه شده برای اندروید، اپل، ویندوز

باشگاه اختصاصی

باشگاه اختصاصی مبتنی بر سناریوهای اختصاصی

رابط کاربری دوستانه

طراحی رابط کاربری مختص باشگاه مشتریان 

نرم افزار باشگاه مشتریان آی کلاب

۸ ایده برای تقویت وفاداری مشتری هنگام بازگشایی

۸ ایده برای تقویت وفاداری مشتری هنگام بازگشایی

درحالی‌که نگرانی‌ها برای COVID-19 در سراسر کشور وجود دارد، شرکت‌هایی که دوباره بازگشایی می‌کنند باید زمانی را صرف بازسازی روابط با مشتریان وفادار کنند. در اینجا هشت راه برای انجام این کار وجود دارد. با توجه به اینکه بسیاری از...

چگونه یک برنامه وفاداری مشتری ایجاد کنیم

چگونه یک برنامه وفاداری مشتری ایجاد کنیم

حفظ مشتری به‌طور مستقیم با سود مرتبط است. در اینجا نحوه استفاده متفکرانه از جوایز و تخفیف‌ها برای حفظ بهترین مشتریان آورده شده است. یک برنامه وفاداری مشتری می‌تواند نرخ حفظ مشتری را افزایش دهد. این‌یکی از پر استنادترین آمار در...

آیا واقعاً نیاز به ایجاد باشگاه مشتریان دارم؟

آیا واقعاً نیاز به ایجاد باشگاه مشتریان دارم؟

خوب در ظاهر، به‌طور دقیق، نه. اما اگر یک فرمول جادویی، یک محصول یا خدمت منحصربه‌فرد و یک مخاطب کاملاً اسیر پیدا نکرده باشید، واقعیت تجاری ساده‌ای که همه ما با آن روبرو هستیم این است که رقابت شدید است - صرف‌نظر از اندازه کسب‌وکار...

راه‌اندازی یک باشگاه وفاداری برای مشتریان وفادار

راه‌اندازی یک باشگاه وفاداری برای مشتریان وفادار

وقتی کسب‌وکاری را راه‌اندازی می‌کنید، چه یک فروشگاه کوچک و چه یک برند بزرگ، می‌دانید که مشتریان شما چقدر برای موفقیت شما اهمیت دارند. شما تمام تلاش خود را می‌کنید تا اطمینان حاصل کنید که رضایت مشتری شما همیشه بالا است و آنها...

چگونه یک برنامه وفاداری راه‌اندازی کنیم ؟

چگونه یک برنامه وفاداری راه‌اندازی کنیم ؟

آیا آماده شروع یک برنامه وفاداری که فراتر از کارت‌های پانچ کاغذی است، برای فروشگاه خرده‌فروشی خود هستید؟ ارائه جوایز وفاداری به مشتریان می‌تواند پاداش‌های زیادی را برای کسب‌وکار شما به ارمغان بیاورد. به‌عنوان‌مثال، ۳۹.۴٪ از...

استفاده از تحلیل SWOT برای افزایش رضایت مشتری

استفاده از تحلیل SWOT برای افزایش رضایت مشتری

اغلب برای برنامه‌ریزی استراتژیک از تحلیل SWOT استفاده می‌کنیم. SWOT برای تصمیم‌گیری‌ها آماده می‌شود و نگاهی کلی به نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای کسب‌وکار می‌دهد؛ اما تجزیه‌وتحلیل آن همچنین می‌تواند برای افزایش و ایجاد رضایت...