نرم افزار باشگاه مشتریان آیکلاب
کسب و کار بر مدار مشتری، وفادارسازی مشتریان ساده تر از همیشه
امنیت اطلاعات
دیتابیس اختصاصی برای هر مشتری
قیمت گذاری منصفانه
هزینه کمتر از ارزش ایجاد شده برای کسب و کار
برندینگ اختصاصی
دامنه شخصی، لوگو و رنگ بندی اختصاصی کسبوکار
وب اپلیکیشن
اپلیکیش بهینه شده برای اندروید، اپل، ویندوز
باشگاه اختصاصی
باشگاه اختصاصی مبتنی بر سناریوهای اختصاصی
رابط کاربری دوستانه
طراحی رابط کاربری مختص باشگاه مشتریان
نرم افزار باشگاه مشتریان آی کلاب
وفاداری مشتری به جای رضایت مشتری
یک نظرسنجی در سال ۲۰۱۶ از رهبری اجرایی نشان داد که ۹۰٪ از مدیران عامل معتقدند که مصرفکنندگان یکی از بزرگترین تأثیرات بر عملکرد و استراتژی کسبوکار هستند. بااینحال، رضایت مشتری معیار ناقصی را در عملکرد ارائه میدهد که منجر به...
نکاتی برای بهبود رضایت مشتری (CSAT)
درک و بهبود رضایت مشتری (CSAT) برای سازمانها حیاتی است – این امر کمک میکند تا بینشهایی در مورد اینکه مشتریان شما در مورد محصولات، خدمات، نام تجاری یا موارد دیگر شما چقدر خوشحال هستند (یا نیستند) و چگونه میتوانید بخشهای...
۷ راه برای بهبود رضایت مشتری در رستورانها
از اتاقی پر از اپراتورهای مواد غذایی و نوشیدنی بپرسید که چرا آنها در این تجارت هستند، پاسخ احتمالی این است که «پول درآوردن». همه معمولاً یک جواب میدهند بهجز یک تاجر، کسی که بوی موفقیت میدهد و میداند پاسخ صحیح این است: «رضایت...
راهاندازی برنامه وفاداری مشتری برای کسبوکار کوچک
هنگام راهاندازی یک تجارت، ایجاد محصولات کارآمد و مفید تنها نیمی از کار است. همچنین باید مشتریانی را جذب کنید که به کسبوکار شما نزدیک شوند. بااینحال، بسیاری از کسبوکارهای کوچک این اشتباه را مرتکب میشوند که مشتریان جدید را...
افزایش فروش برای کسبوکار کوچک شما
فروش بخشی جداییناپذیر از هر کسبوکار کوچک است. اینیک چالش رایج برای بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک است. بهعنوان یک مدیر و صاحب یک کسبوکار کوچک، منابع شما محدود است. در هر کسبوکار در حال رشد، تیم فروش شما بهترین منبع شما برای...
افزایش وفاداری با امتیازات برای مشتری مکرر
آیا برنامه وفاداری مشتری دارید؟ اگر نه شما مشتریان زیادی را از دست میدهید. شصتوسه درصد از مشتریان در گزارش وفاداری ۲۰۱۵ میگویند که یک برنامه وفاداری باعث بهبود روابط آنها با یک برند میشود و ۳۴ درصد میگویند که بدون برنامه...