نرم افزار باشگاه مشتریان
آی کلاب، کسب و کار بر مدار مشتریبا توجه به وجود مشتری به عنوان لازمه هر کسب و کار، تقریبا تمام کسب و کارهای موفق، از ابزارهای باشگاه مشتریان استفاده می کنند. باید توجه داشت که امروزه بیش از هر زمان دیگری موفقیت کسب و کار با استاندارد سازی و سیستمی کردن کسب و کار گره خورده است و بقای کسب و کارها بدون استفاده از این ابزارها با تردید جدی مواجه خواهد بود.
۸ ایده برای تقویت وفاداری مشتری هنگام بازگشایی
درحالیکه نگرانیها برای COVID-19 در سراسر کشور وجود دارد، شرکتهایی که دوباره بازگشایی میکنند باید زمانی را صرف بازسازی روابط با مشتریان وفادار کنند. در اینجا هشت راه برای انجام این کار وجود دارد. با توجه به اینکه بسیاری از مشاغل در حال بازگشایی هستند درحالیکه...
چگونه یک برنامه وفاداری مشتری ایجاد کنیم
حفظ مشتری بهطور مستقیم با سود مرتبط است. در اینجا نحوه استفاده متفکرانه از جوایز و تخفیفها برای حفظ بهترین مشتریان آورده شده است. یک برنامه وفاداری مشتری میتواند نرخ حفظ مشتری را افزایش دهد. اینیکی از پر استنادترین آمار در کتاب بازی کسبوکار است: ۸۰٪ از سود...
آیا واقعاً نیاز به ایجاد باشگاه مشتریان دارم؟
خوب در ظاهر، بهطور دقیق، نه. اما اگر یک فرمول جادویی، یک محصول یا خدمت منحصربهفرد و یک مخاطب کاملاً اسیر پیدا نکرده باشید، واقعیت تجاری سادهای که همه ما با آن روبرو هستیم این است که رقابت شدید است - صرفنظر از اندازه کسبوکار شما. علاوه بر این، این باور که شما...