نرم افزار باشگاه مشتریان
آی کلاب، کسب و کار بر مدار مشتریبا توجه به وجود مشتری به عنوان لازمه هر کسب و کار، تقریبا تمام کسب و کارهای موفق، از ابزارهای باشگاه مشتریان استفاده می کنند. باید توجه داشت که امروزه بیش از هر زمان دیگری موفقیت کسب و کار با استاندارد سازی و سیستمی کردن کسب و کار گره خورده است و بقای کسب و کارها بدون استفاده از این ابزارها با تردید جدی مواجه خواهد بود.
راهاندازی یک باشگاه وفاداری برای مشتریان وفادار
وقتی کسبوکاری را راهاندازی میکنید، چه یک فروشگاه کوچک و چه یک برند بزرگ، میدانید که مشتریان شما چقدر برای موفقیت شما اهمیت دارند. شما تمام تلاش خود را میکنید تا اطمینان حاصل کنید که رضایت مشتری شما همیشه بالا است و آنها تجربیات مثبتی در مکانهای شما دارند. حتی...
چگونه یک برنامه وفاداری راهاندازی کنیم ؟
آیا آماده شروع یک برنامه وفاداری که فراتر از کارتهای پانچ کاغذی است، برای فروشگاه خردهفروشی خود هستید؟ ارائه جوایز وفاداری به مشتریان میتواند پاداشهای زیادی را برای کسبوکار شما به ارمغان بیاورد. بهعنوانمثال، ۳۹.۴٪ از مشتریان حتی اگر گزینههای ارزانتری وجود...
استفاده از تحلیل SWOT برای افزایش رضایت مشتری
اغلب برای برنامهریزی استراتژیک از تحلیل SWOT استفاده میکنیم. SWOT برای تصمیمگیریها آماده میشود و نگاهی کلی به نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدهای کسبوکار میدهد؛ اما تجزیهوتحلیل آن همچنین میتواند برای افزایش و ایجاد رضایت مشتری استفاده شود. برای ارائه یک نمای...