وبلاگ باشگاه مشتریان
جدیدترین مطالب آموزشی در حوزه وفادارسازی مشتریان، افزایش فروش و افزایش رضایت مشتری
راهاندازی یک باشگاه وفاداری برای مشتریان وفادار
وقتی کسبوکاری را راهاندازی میکنید، چه یک فروشگاه کوچک و چه یک برند بزرگ، میدانید که مشتریان شما چقدر برای موفقیت شما اهمیت دارند. شما تمام تلاش خود را میکنید تا اطمینان حاصل کنید که رضایت مشتری شما همیشه بالا است و آنها...
چگونه یک برنامه وفاداری راهاندازی کنیم ؟
آیا آماده شروع یک برنامه وفاداری که فراتر از کارتهای پانچ کاغذی است، برای فروشگاه خردهفروشی خود هستید؟ ارائه جوایز وفاداری به مشتریان میتواند پاداشهای زیادی را برای کسبوکار شما به ارمغان بیاورد. بهعنوانمثال، ۳۹.۴٪ از...
استفاده از تحلیل SWOT برای افزایش رضایت مشتری
اغلب برای برنامهریزی استراتژیک از تحلیل SWOT استفاده میکنیم. SWOT برای تصمیمگیریها آماده میشود و نگاهی کلی به نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدهای کسبوکار میدهد؛ اما تجزیهوتحلیل آن همچنین میتواند برای افزایش و ایجاد رضایت...
وفاداری مشتری به جای رضایت مشتری
یک نظرسنجی در سال ۲۰۱۶ از رهبری اجرایی نشان داد که ۹۰٪ از مدیران عامل معتقدند که مصرفکنندگان یکی از بزرگترین تأثیرات بر عملکرد و استراتژی کسبوکار هستند. بااینحال، رضایت مشتری معیار ناقصی را در عملکرد ارائه میدهد که منجر به...
نکاتی برای بهبود رضایت مشتری (CSAT)
درک و بهبود رضایت مشتری (CSAT) برای سازمانها حیاتی است – این امر کمک میکند تا بینشهایی در مورد اینکه مشتریان شما در مورد محصولات، خدمات، نام تجاری یا موارد دیگر شما چقدر خوشحال هستند (یا نیستند) و چگونه میتوانید بخشهای...
۷ راه برای بهبود رضایت مشتری در رستورانها
از اتاقی پر از اپراتورهای مواد غذایی و نوشیدنی بپرسید که چرا آنها در این تجارت هستند، پاسخ احتمالی این است که «پول درآوردن». همه معمولاً یک جواب میدهند بهجز یک تاجر، کسی که بوی موفقیت میدهد و میداند پاسخ صحیح این است: «رضایت...
راهاندازی برنامه وفاداری مشتری برای کسبوکار کوچک
هنگام راهاندازی یک تجارت، ایجاد محصولات کارآمد و مفید تنها نیمی از کار است. همچنین باید مشتریانی را جذب کنید که به کسبوکار شما نزدیک شوند. بااینحال، بسیاری از کسبوکارهای کوچک این اشتباه را مرتکب میشوند که مشتریان جدید را...
افزایش فروش برای کسبوکار کوچک شما
فروش بخشی جداییناپذیر از هر کسبوکار کوچک است. اینیک چالش رایج برای بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک است. بهعنوان یک مدیر و صاحب یک کسبوکار کوچک، منابع شما محدود است. در هر کسبوکار در حال رشد، تیم فروش شما بهترین منبع شما برای...
افزایش وفاداری با امتیازات برای مشتری مکرر
آیا برنامه وفاداری مشتری دارید؟ اگر نه شما مشتریان زیادی را از دست میدهید. شصتوسه درصد از مشتریان در گزارش وفاداری ۲۰۱۵ میگویند که یک برنامه وفاداری باعث بهبود روابط آنها با یک برند میشود و ۳۴ درصد میگویند که بدون برنامه...